Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

Μετά το τέλος



 Ένα χαμόγελο ξεφεύγει από τα χείλη σου
Κι εγώ που πάντα πίστευα πως
Το πιο όμορφο πράγμα σε έναν άντρα είναι το χαμόγελο
Παραδόθηκα 
Η γλυκιά ανάσα σου
Η μυρωδιά του τσιγάρου και του καφέ στα ρούχα σου
Δυνατές λέξεις που γίναν ψίθυροι
video
Χαμογέλασα 
Δυο βλέμματα που δεν λένε να συναντηθούν
Κι ένα πουκάμισο που με προκαλεί να το φορέσω
Νυχτερινά άυπνα όνειρα
Υποταγμένα σε μερικά λεπτά αγωνίας
Ξαναγυρίζω πίσω στην εμπειρία της γέννησης μου
Θριαμβεύτρια

 Κι εσύ
τιγράκι νεογέννητο
που με υλακές και χάδια
γνωρίζει το σώμα της τίγρης μάνας του
 Κι εγώ
ήμουν σαν να’ φευγα
Ταξίδι στην αρχή του χρόνου
Για μένα, έφτασε ο καιρός του νόστου
για την πατρίδα της ψυχής μου

 Να ξέρεις
οι ψυχές δεν χωρίζουν
 ούτε μετά το τέλος (1998)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου